سیستم هوشمند و 4 دستگاه خانه هوشمند که صرفه جویی انرژی را به همراه دارند.

سیستم خانه هوشمند

سیستم هوشمند برای داشتن خانه هوشمند روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می شود. هر ساله دستگاه ها و فناوری های جدیدی جهت هوشمندسازی خانه ارائه می شوند. قفل هوشمند خانه شما را ایمن تر کنند. این امر در راحتی و دسترسی راحت تر شما نیز بی تاثیر نمی باشد. در کنار تمام این موارد هوشمندسازی خانه مزیت دیگری نیز دارند. و در هزینه شما صرفه جویی خواهند کرد. از قفل هوشمند گرفته تا ترموستات های هوشمند همگی تاثیر بسزایی را بر ایمنی و راحتی دسترسی کاربران به همراه دارد.

انواع دستگاه های خانه هوشمند که در هزینه ها صرفه جویی می کنند.

هوشمندسازی منزل

در دنیایی که روز به روز اینترنت اشیا گسترده می شود. و دستگاه های هوشمند متنوعی برای رفاه بشر در حال ساخت می باشد؛ شما با نصب این دستگاه ها به راحتی، منزلی هوشمند خواهید داشت که کارایی و راحتی بیشتری را برای شما به همراه دارد.

اما آیا تا به امروز فک کرده اید که این دستگاه ها چگونه باعث صرفه جویی هزینه شما می شوند؟ در ادامه این مقاله به این موارد مهم هوشمندسازی اشاره خواهیم کرد.

1) با یک ترموستات هوشمند در هزینه قبوض گرمایشی و سرمایشی خود صرفه جویی کنید.

پرداخت صورت حساب های انرژی، بخشی از بودجه ماهانه شما را در بر می گیرد. برای اینکه بتوانید در کنار آسایش و داشتن دمای مطلوب در روزهای گرم و سرد سال، هزینه های خود را مدیریت کنید.برای این امر از یک ترموستات هوشمند کمک بگیرید.

این دستگاه های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند. که ترکیبی از راحتی و صرفه جویی در انرژی را فراهم می کنند.  بدون اینکه مجبور باشید؛ مرتباً با تنظیمات ترموستات خود را اذیت کنید.

سیستم هوشمند

البته مبلغی که می توانید در کل پس انداز کنید؛ نسبت به عوامل مختلفی چون متراژ خانه، فصل و محل زندگی شما متغیر است. اما در کل با این روش شما در صرفه جویی هزینه ها موفق خواهید بود. با وجود دستیار هوشمند، با توجه به موقعیت جغرافیایی شما، اطلاعات لازم را ثبت می کند. و به صورت خودکار حتی در زمانی که در منزل حضور ندارید شرایط دمایی را تنظیم می کند. این امر نیز در کنترل هزینه ها موثر خواهد بود.

2) با استفاده از دستگاه های امنیتی هوشمند، بیمه خانه خود را پس انداز کنید.

هر ساله تعداد زیادی از خانه های محل زندگی شما مورد سرقت قرار می گیرد. که شما باید برای بیمه کردن وسایل منزل خود هزینه های زیادی را به شرکت های بیمه بپردازید. اما با نصب سیستم های امنیتی شما امنیت بیشتر را در کنار تخفیف از شرکت های بیمه خواهید گرفت.

شما با نصب دستگاه های امنیتی و یا محصولات هشدار دهنده آتش و دود، ریسک مشکلات احتمالی را تا حد زیادی کاهش خواهید داد.

3) با روشنایی هوشمند در هزینه های روشنایی خود صرفه جویی کنید.

خانه هوشمند

بیش از 12 درصد هزینه های انرژی برای هزینه های روشنایی خرج می گردد. این امر دلیل خوبی خواهد بود .که شما سیستم هوشمند را در منزل خود فعال کنید.

صرفه جویی در هزینه های روشنایی اغلب به استفاده کارآمد از روشنایی برمی گردد.اما خاموش کردن چراغ های اضافی فقط می تواند؛ تا حدودی این موفقیت را برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین انتخاب لامپ های LED نیز تاثیر زیادی را در کاهش هزینه های شما خواهد داشت.

این محصولات تا 80 درصد انرژی کمتری را مصرف می کنند و البته طول عمر بیشتری نیز دارند؛ در نتیجه از دو جهت کاهش هزینه را برای شما به ارمغان می آورد.

با یکپارچه سازی روشنایی هوشمند در یک سیستم خانه هوشمند، می توانید چراغ های خود را از راه دور کنترل کنید. بنابراین با فراموش کردن خاموش کردن چراغ، هرگز نگران اتلاف انرژی نخواهید بود. فقط به برنامه خانه هوشمند خود وارد شوید و چراغ های خود را از طریق تلفن خود کنترل کنید، حتی اگر هزار مایل دورتر باشید.

4) قفل هوشمند اجزای اصلی خانه هوشمند

قفل هوشمند

اگر با توجه به شرایط حال حاضر شما نیز ترجیح می دهید که از خرید اینترنتی بیشتر استفاده کنید، این محصول برای شما بسیار کارآمد خواهد بود. با داشتن قفل های هوشمند، بعد از رسیدن بسته به درب منزل، اگر شما حضور نداشته باشید. به راحتی از راه دور درب منزل خود را باز کنید. تا مسئول پست به راحتی بسته شما را در منزل شما قرار دهد.

خانه های هوشمند فراتر از پس انداز هستند.

مطمئناً، جنبه های صرفه جویی در هزینه دستگاه های هوشمند جداگانه خوب است، اما وقتی آنها در یک خانه هوشمند یکپارچه کار می کنند، به سیستمی اضافه می شوند که صرفه جویی در هزینه شما بیشتر است.

ایمنی یک سیستم امنیتی خانه هوشمند شامل ویژگی هایی مانند تشخیص سرقت و سنسورهای شکست شیشه است که نه تنها شما را از احتمال بالقوه برای ورود به سیستم با هشدار آگاه می کنند، بلکه سارقان احتمالی را نیز می ترساند.

هوشمندسازی خانه

چراغ هایی که با باز کردن قفل درب ورودی خود به طور خودکار روشن می شوند، یک سیستم امنیتی که می توانید از تلفن خود به راحتی آن را کنترل کنید، دستگاه های هوشمندسازی خانه که می توانید با صدای خود آنها را کنترل کنید؛ یک خانه هوشمند کاملاً یکپارچه، سطحی از راحتی و سهولت را فراهم می کند که در هنگام مشغله آسایش را به شما هدیه می دهد.

دستگاه های هوشمندسازی خانه کاملاً یکپارچه هستند. سیستم هوشمند شامل دستگاه هایی است که ضمن اینکه به شما کمک می کنند راحت تر زندگی کنید باعث می شوند مدیریت هزینه بهتری نیز داشته باشید.

هوشمندسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *